نکته ای که درباره هایگلاس باید در نظر داشته باشید اینه که شما به خاطر هایگلاس بودن این کابینت ها عاشقش نمیشید بلکه دلیل اصلی علاقه شما به این نوع کابینت براق بودنش هست.
اگر سری به بازار زده باشید میبینید که قیمتهای اعلامی برای انواع کابینت ها به شدت با هم متفاوت است. تفاوتی که شما در قیمت و اسم ها و سبک ها و مدل های مختلف کابینت احساس می کنید، به خاطر جنسی است که برای در و دکور و نما استفاده میشود.
مثلا : کابینت ملامینه ، کابینت هایگلاس ، کابینت وکیوم ، کابینت cnc ، کابینت کلاسیک ، کابینت روکش برجسته ، کابینت براق ، کابینت مات ، کابینت روکش پی وی سی و .... هر کدام یک جنس منفک و مجزا نیست و برخی از اینها اسمهای مختلف یک نوع کابینت است که اسامی مختلفی دارد. ولی آنهایی که واقعا با هم تفاوت دارن مثل کابینت های گلاس و کابینت ملامینه تفاوتشان در روکش کار هست و نه مغزی کابینت. چرا که مغزی اکثر اینها MDF (ام دی اف) هست و تفاوت کار در روکش روی ام دی اف هاست که اتفاقا ضخامت این روکش از یک میلیمتر هم کمتر است. به عنوان مثال اگر شما بگین تفاوت کابینت ام دی اف با هایگلاس در چیست!؟ احتراما سوالتان اششتباه است چرا که کابینت هایگلاس همان کابینت با درب ام دی اف و روکش هایگلاس است، یعنی شما دارید مغز یه ورق را با روکش ورق مقایسه میکنید.


برای دریافت اطلاعات بیشتر، خبرهای بعدی سایت را دنبال کنید.